DESETEROBOJ
- DRUŽINSKE SMUČI: 4 udeleženci hkrati stojijo na skakalnih smučeh z vpetimi stopali v posebne zatiče ter z usklajenim gibanjem nog premagujejo zabavni poligon.
- ALADINOVA PREPROGA:8-10 udeležencev hkrati stoji na preprogi in cel čas morajo ostati z obema nogama na preprogi, le 1 udeleženec pa lahko stoji izven preproge in s taktičnimi vrlinami uspešno preidejo s preprogo od točke A do točke B.
- AKCIJA – REAKCIJA: udeleženci stojijo v krogu in vsak izmed udeležencev drži pred seboj palico navpično na tla, na znak levo, se vsi udeleženci prestavijo za eno palico v levo, na znak desno, za eno palico v desno, na znak obrat, se udeleženci zavrtijo okoli svoje osi za 360’ in ujamejo svojo palico. Sledi navodilo noč – počep na mestu, dan – stojiš na mestu. Tempo se pojačuje in tudi udeleženci, ki podajajo navodila se menjujejo…
- TRI V VRSTO (KRIŽCI IN KROŽCI): 6 ali več udeležencev dobi 2 x 3 klobučke različnih barv. Postavijo se v dve koloni na štartni položaj in prvi udeleženec iz skupine (v skupini so 3 udeleženci ali več) mora priteči do mreže, ki je na tleh ter po najboljši presoji položiti klobuček v prazno polje ter teči nazaj do drugega udeleženca v koloni, ki ponovi isto nalogo, tretji udeleženec poizkusi postaviti že tri klobučke iste barve v vrsto.
- ZABAVNI POLIGON S HANDIKAPOM:udeleženci so v parih ali trojicah zvezani skupaj z gležnji ene noge (lahko so tudi ujeti v obroču) in morajo čimhitreje premagati zabavni poligon.
- IGRA GIGA SPOMINA: udeleženci (začneta 2 udeleženca iz nasprotnih ekip in odkrijeta vsak dve plošči spomina in nato ob njunem povratku v skupino lahko naslednji udeleženec iz skupine starta) odkrivajo enake geometrijske (ne barvne!) pare v širokem polju giga spomina.
- DVIG PALICE:udeleženci si stojijo nasproti (na vsaki strani tanke, lahke palice do 5 udeležencev) in se dotikajo palice le z kazalci. Palico morajo dvigniti iz tal do višine ramen ne da bi katerikoli udeleženec izgubil stik palice in kazalca.
- GIGANTSKE PUZZLE: udeleženci so razdeljeni v dve skupini po cca 10 udeležencev. 2 udeleženca iz ene skupine imata čez oči preveze in igrata vlogo ‘slepca’ ter odvisna od verbalnih navodil preostalih 8 članov ekipe. Člani ekipe, ki vidijo, morajo le z verbalnimi navodili (nikakor se ju ne smejo dotikati!) usmerjati ‘slepca’ (katera se lahko edina dotikata delov puzzlov). Izziv ekipe je, da v najkrajšem času sestavijo gigantske puzzle. Pomembno je slišanje udeležencev in pravilno podajanje informacij (ter upoštevanje/vodenje obeh ‘slepcev’, na kar se običajno pozabi!).
Vadeči ne potrebujejo posebne opreme, le palice in športno obutev ter voljo do gibanja in raziskovanja okoliških lepot narave.